قلم می نویسد.... ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

نون؛ قسم به قلم وآنچه می نویسد
قلم می نویسد.... ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

آیا در صراط مستقیم هستیم ؟

جنگ نرم یعنی الله؛ متهم است!!!
جنگ نرم یعنی پسرامام علی(ع) حضرت بقیه الله(عج), متهم است!!!
حی علی الصلاه

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۲ مطلب توسط «گل سرخ» ثبت شده است

۲۸
فروردين

حضرت ولیعصر(عج) کیست و چه ویژیگی ای دارد؟
بدلیل آنکه فرستاده خدای یکتا و بزرگ است!از نور خدا سرشار و عالم از نور مهدی (عج)
سرشار است، از آنجایی که فرستاده خدا باید صفات خدا را در حالت محدود داشته باشد پس به همه عالم محیط است و احاطه دارد، همه چیز را می شنود و همه چیزها را هم می بیند! و همه کارها بدست اوست!تمام عالمیان بر سر انگشت مبارک ایشان میچرخد،در ""عقل و دانایی"" بی نظیر، چیره، در مرتبه بسیار بالا و بی رقیب است، و تمام عقل ها از اوست!!در محبت بی همتا و بسیار مهربان می باشد، در گذشت و عفو کسی به او نمیرسد و گذشت و ببخشاو عینا‌ً گذشت و عفو خداست و سریع الرضا می باشد!
در اداره جهان، کسی یارا و رقیب او نمیباشد!و کسی جز او فرستاده خدا بر روی زمین نیست! تمامی حوائج بدست اوست، عقلهاا، نخبه بودن ها، علمها وشعورها، محبتها ، عشقها و...ازاوست! بلاشک و ولاغیر..و تا او نخواهد نمیشود!!! و اگر بخواهد هیچ کسی، قادر به تغییر آن نیست!! محبت و مهربانی او، محبت و مهربانی خداست!!خشم و غضب او، خشم و غضب خداست!!رحمت و محبتش عیناً خداوند بزرگ و بلند مرتبه است و بر خشم و غضبش پیشی دارد! و ذره ای گمراهی و بیرون رفتن از بندگی در او نیست!! و گفتنش هم شایسته نیست!معصوم است و از خطا و اشتباه و گناه بدورست! و کاری نمیکند که مردم او را زیر سوال ببرندو اگر مردم سوالی هم بپرسند قطعا به اشتباه بودن سوال خود می رسند!!تمامی علم غیب و اسرار جهان و هر چه در جهان است را 
او میداند! کسی جز او و هم رتبه او خدا را نمی شناسد!! و عبادت  و پرستش نمیکند!کارینمیکند که مردم به گمراهی بیوفتند و ""ذره ای"" در ایمان آنها شکی بیوفتد!! و ناامید شوند و یا برای آنها سوالی پیش بیاید و او را زیر سوال ببرند!! دین او، دین حضرت محمد(ص) است و هیچ اشکالی بر او نیست و قابل حذف، تکراری، تهوع آور و خفقان نبوده و نیست!!****نائب او باید رهبر باشد چون خود رهبر است!!!!*** و نائب او باید همچون خود او باشد ولی او نشود، همانطور که خود او، همچون خداست ولی خدا نمیشود!! پس نائب غیر مشهور و مخفی ای نداشته و ندارد! چرا که مردم بسمت مشهور میروند"""همانطور که خود مشهور است""" در همه جا حضور دارد و قدرت اینکه به چهره های دیگر و اسم و نامی دیگر بیاید را دارد!!! در بین مردم زندگیمیکند! اما مردم او را نمیشناسند! او به بازار میرود، خرید و فروش میکند، درد مردم را میفهمد آنها را می شناسد و با آنهاست!! آن دینی که زیر سوال میرود دین ابلیس است نه دین او، و آنچه که مردم از آن بیزارند دین ابلیس رجیم است نه دین او، آنچه مردم قابل حذف و خفقان میدانند دین ابلیس است نه دین زیبای او، که از قدیم الایام بوده است و مردم دین میدانند!!دین او، قابل مسخره، قابل تغییر و تبدیل، قابل کاستن و اضافه نبوده و نیست!!
 پس در این جنگ نرم ابلیس دینی را به مردم نشان داده است که در هر زمانی، آن را زیر سوال ببرندوگرنه دین خداوند حق است و قویست و هیچ قدرتی برای مبارزه با آن وجود نداشته و ندارد!!! و مردم آن را در هر زمانی لاززززم و ضررروررری میبینند و میدانند!!
پس آنچه مردم حذف نکرده اند و همه اقشار و عموم برآن توافق دارند دین مهدی(عج) ستکه به این جنگ نرم میگویند که باعث میشود مردم دین اصلی را هم دین خفقان ابلیس بدانند پس از آنچه دین گفته است هم  عملا و حقیقتا به نادانی دور میشوند!مثل کمک کردن به کسی که دچار درگیریست. کمک کردن را حق میدانند اما ابلیس کاری کرده است که از انجام آن بترسند!! آن هم با کمک کردنی که نشان داده است! یک جنگ نرم همین امام زمان (عج) کوره و یا نیست است یک جنگ نرم عدم شناخت خداست یک جنگ نرم دیگر حجاب افراطی که مردم دین میدیدند اما الان از انجام دین اصلی عاجز ماندند ولی آن را حق میدانند!! یا برای رضای خدا کار کنید بی مزد!! دین ابلیس بود که مردم بشدت آسیب دیدند و میبینند!! و ابلیس برعلیه آن در ظاهر بلند شد و مردم فکر کردن دین است!! و از رضای خدا انجام دادن خوششان میآید ولی میترسند!!! این اصل دین است که قابل حذف نبوده و نیس و مردم با آن احساس ناامنی میکنندو امثال این.

چرا امام خامنه ای(رض) و امام خمینی(ره) شبیه هم نیستند و ازطرفی چرا امام زمان (عج) از دندان مصنوعی و...استفاده نمیکند؟ و چرا در مسایل دیگر شبیه عموم مردم نیست!!!
و چرا نایب باید ««سید»» باشد؟؟ 
ودر مساله حاکم اسلامی،«« نگهداری اصول نیابت همانند نگهداری اصول امامت است و لازم و مهم است.»»مثلا اگر امام خامنه ای(رض) مثل عموم مردم علم غیب نداشته باشد دیگر نایب نیست!! و یا اگر مثل عموم مردم متاثر از جنگ نرم باشد که دیگر نایب به او گفته نمیشود و یا اگر امام زمان(عج) عینک بزند و مثل مردم نور چشمش حتی، کمی کم باشد، مساله امامت، پسر پیغمبر(ص) بودن و شفا دادن مثلا که عموم مردم امام زمان(عج) را شفا دهنده میدانند، زیر سوال میرود، اما در مساله، مثل عموم مردم ثروت کمی دارد نه تنها امامت را زیر سوال نمیبرد بلکه نشان دهنده امامت است با آن حال که امام زمان(عج) کل ثروتهای عالم در دست اوست! پس لازمه مثل مردم زندگی کنه! پس تفاوت بین خمینی(ره) و خامنه ای(رض) هم مثل تفاوتشان با امام زمان(عج) است، از طرفی در نیابتهای معنوی و دینی، حفظ بعضی چیزها و داشتنش لازم است این تفاوت نایبها هم به مردم دورانها برمیگردد مثل لهجه امام خمینی(ره) و الی آخر..

چرا سیدعلی(رض) اثر مهر ندارد
 آیا عابد نبودن دلیل بر رد نیابت نیست؟ 
وچرا مثل مردم ثروتمند از امکانات استفاده نمیکند؟
 چرا سید است و چرا رهبر و...؟؟
 چرا مثل امام زمان(عج) در غیبت بسر میبرد
و کمتر حاضر است؟
 عموم مردم که دندان مصنوعی ندارند؟ 
در موارد سادات بودن و رهبر بودن که باید نایب حضرت ولیعصر(عج) مثل خودش سادات علوی(ع) باشد 
یعنی عمامه مشکی، علاوه برآن رهبر جامعه باشد و در جهان علاوه بر شهرت، محبوب قلبها نه صرفا زبانها‌‌، باشد. 
خب تا بدین جا با شناختی که هواداران وسایرین
دارن ، رهبر ترویج دهنده حجاب، ظلم ستیزی،عفت، تخصص، پیشرفت و سایر موارد دین بوده پس صرفا شهرت فردی لازمه نایب بودن نبوده و نیست، مثل عموم مردم هم گفته شد که بنابر خواست خداوند هر رهبر کاری را باید انجام دهد که عموم مردم اگر ببینند و برایشان توضیح دهند ثابت کننده نیابت باشد نه رد کننده، پس استفاده نکردن از امکاناتی که اختراع میشود و ... برای این است که عموم مردم استفاده نکرده اند و این اطمینان بخش قلبهاست! و اینهم به این معنا نبوده و نیست که خبر ندارند مثل امام زمان(عج) است آقا(عج)
خودش قدرت اختراع رو میده ولی چون عموم مردم استفاده نمیکنند استفاده نمیکند نه اینکه نمیبیند و یا نمیداند چه اختراع شده!!!در مورد دندان مصنوعی و ... عموم پیر ها و سالخورده ها دندان مصنوعی دارند، عموم جانبازان هم دست پروتز دار،اما اینکه عموم مردم دستشان قطع شود نایب دستش قطع شود مردود است فقط درجایی که ثابت کننده نیابت است و قبل آن هم در جوانی شبیه عموم جوانان بودند!همین اثر سجده، عموم طلاب و افراد مذهبی با وجود عبادت، اثر سجده ندارند که قطع بر یقین اگر نشان میداد باعث اتفاقات ناگواری میشد که نایب (رض) بایدبه کوچکترین عوارض کار خود ، که خودش منجر شود خصوصا حساس باشد! پس نبودن اثر سجده رد کننده نیابت نیس ینی رهبر در کنار فردی 
که اثر سجده دارد باز هم نایب ولیعصر(عج) از نگاه عموم مردم است.پس نداشتن اثر سجده مثل خیلی از مردم، دلیل برآن نیست که نماز نمیخوانند!!!و حتی در بسیاری از موارد باعث دلگرمی ست و مردم به آن پناه می آورند که مساله  زیبا و معنا داری برای خیلیاست!!در مورد در دسترس نبودن و...هم جنگ نرمی بطور گسترده وجود دارد که خیلیا رهبر را برای مردم ممنوع کردن و خودشان جوابگو هستند، مانعهای گسترده براساس جنگ نرم از نشر و ترویج اخبار رهبری وجود دارد، پاره ای از افراد مذهبی، براساس جنگ نرم مردم را قابل هدایت نمیدانند و ... که در کل بر خلاف میل رهبری(رض) است! ولی از آنجا که رهبر باید مثل امام (عج) باشد، ولذا اخبار دنیا به او میرسد و حتی در همه جا هم حضور دارند!  حتی اگر کسی به او نرساند اما خب هر شماره و ایمیل وامکانات ارتباطی ای که""" در دست مردم است را قطعا رهبری اطلاع دارند""" حتی اگر به او نگویند و اینکه جواب دهنده خودشان باشد یا کسی دیگر بسته به مصلحت صاحب الزمان(عج) است که نایب باید مطیع کامل  آخرین معصوم(عج) باشد! و هیچ چیزی از چشم حضرت(عج) مخفی نبوده و نیست!!  پس اینکه در کجا شبیه عموم مردم باشدرا خداوند میگوید!!

در کل جنگ نرم به همه چیزی که مردم را  با پنبه و زبان و...بکشد و یا زخمی کند گفته میشود!!!!

 

بر عقل است که رییس، جانشین و نایبی همچون خود در زمان غیبتش بگذارد. پس گذاشتن نائبی و جانشینی برخلاف میل خود و برخلاف راه خود از بی عقلی و جهل رییس است. 

نائب باید موافق رییس باشد تا زمینه ساز ظهور باشد نه اینکه مخالف او باشد و مسبب تمام بدبختیها!! 

نائب باید رهبر باشد چون امام زمان(عج) رهبراست!!

نائب باید سید باشد چون امام زمان(عج) سید است!! از پیروان سیدعلی (رض) میتوان فهمید که کدام سید، سید واقعی ست(عمامه مشکی علامت سید است)

نائب باید مشهور باشد چون امام زمان (عج) مشهور است پس غیر مشهور و یا شهرت کمم نیابت نیست!!!

نائب بایدآخوند باشد!! چون امام زمان (عج) آخوند است!!!

پس گماردن نائبی مخالف و نامشهور و یا موافق و غیر مشهور و یا مخالف و مشهور و یا مخالف و غیر مشهور و سایرین کلا مردود است!!!

پیر بودن او را از نیابت نمی اندازد همانطور که حضرت امام زمان(عج) ۱۲۰۰ ساله است!!!

سلام و صلوات خدا بر نائبان و یاران مهدی(عج)

 

  • گل سرخ
۲۳
فروردين

👌👌👌👌سخنان رهبری(رض) در باره جنگ نرم👌👌👌حتما بخونید و نشر بدید.
  جنگ نرم یعنی: از ابلیس تا ابلیس
خب این یعنی چه؟
این یعنی یه چیزی را ابلیس میاره و باسم دین محمدرسول الله(ص) تموم میکند، ثبت میکند
وخودش،بظاهر البته، به جنگِ با اون بلند میشود و مردمی که در نبود ناشر دینِ ناب و اصلی محمدی(ص)،واسطه ما؛ 
که یکیش این است که مردم دیگر قابل هدایت نیستند
و لایق شنیدن کلام الله، نیستند و افرادیم فکر میکنند اون افراد از ماست؟و از ما دین رو میگیره!، 
که اینطور نبوده و نیست، خب این دین ابلیس را، دین کثیف و منحوس آمریکا،انگیس وصهیونیست را؛ دین اصلی گرفتند و انجام دادند،
 فکر کردن دینه! اکراه و نچسببب بودن آنرا احساس کردند، خودشان را در انجام آن ناتوان دیدند؛ رفته رفته ضعیف شدند و
  یکهو خودشان را در همین جنگ نرم که بسیار وسیع کار کردند و می کنند و تا حذف لام از سلام هم رفتند، 
تنها دیدند، بی دفاع دیدن، سست و قابل حذف دیدن؛بعد چی شد؟ ابلیس را، شیطان را به ناچار و تقیه
 و برای جلوگیری از آزار این جنگ نرم، میپذیرند!!! و این است که دشمنان اسلام فکر میکنند مردم شیطان را بیشتر از پسر علی(ع) دوست دارند!! در حالی که من از قلبها آگاهم، من میگویم مردم هنوز
 ادب را، نجابت را، علم را، تقوا را، کمک کردن راو هزاران چیز دیگر را دوست داشته و دارند 
و دفاع جانانه میکنند، دلیل می آورند، 
 اندیشه باطل را، مغلوب میکنند 
و حظ میبرند از اینکه راه باطل را بستند! 
میبینیم که مردم عملاً دین محمد رسول الله(ص) را ندیدند جز ذره ای، خطی، جمله ای؛ اون اصله منظور بنده ست،
 ولی از همونم دلیرانه دفاع کردند و میکنند و قابل حذف هم نمیدانند! البته منظور این نیست که اگر الان گناهی انجام می شود پس دین ناب را حذف کردند که جاش گناه اومدخیر اینطور نبوده و نیست یک مثل این است که کار کردن برای رضای خدا را باب کردن، بی پول کار کردن را ترویج دادند باسم دین!!!!! آن هم ناب محمدی!! برعلیه همان بلند شدند که ابتدا ما بلند شدیم و حذف کردیم
 باسم شیطان درآمدچون افرادی بودند، که هنوز در اندیشه این بودند که باید بی پول کار کرد!!
و خرج و برکت را خدا خودش می رساند!!!تبلیغ کردند که این حذف از سپاه شیطان است و رهبر خودش مدافع بی مزد کار کردن است و بمردم سخت فشار آوردند 
که هنوزم که هنوز است بی پول کار کردن برای اهل  خانه وخانواده  را از" من" میدانند!!!(خنده حضار)
 در حالی که مزد کسی که کار میکند را باید بموقع و بسیار و با اصول داد!! این کلام رسول الله(ص) ست!!! 
خب  گفتن  این حرف دل مردم زدن را و از حق آنها دفاع کردن و حذف کردن این اراجیف و ناحقی ها برای کسانی ست
 که با آمریکا وامثال آن هستند نه مولا(عج) و ما، وگرنه بر دین و از دین است که ابتدا صاحب زمان(عج) بر علیه باطل که عموم مردم آن را باطل و آزار دهنده و بغض آور و خسته کننده  میداند، بلند شود!!مگر میشود بی مزد کار کرد آن هم با اینهمه نیاز؟!!؟
 خب٬ بعد چیکار کردند اومدن در دزدی و باقی مسایل، میبینین که اول دین نبوده که بی دینی آمد! از ابتدا تا آخرش ابلیس بوده!! و امثال این جنگ ننگین نرم از سالهای دور تا به الان مشهوده مثل روبند انداختن و با چادر گشتن در بین محارم که از ابلیس بود 
چون حضرت محمد(ص) فرمودند گردی صورت، مچ دست، مچ پا!! الانم هس و هستند افرادی که از دین میدانند حتی افرادی فکر نمیکنند و نمیکردند این نوع حجاب، حجاب ابلیسیست، چون تا بخانمها میگویند خفه نمیشوین یا جلوی پاتو میتونی ببینی از بین اون تور؟؟؟!!! احساس انزجار و اذیتی را در درون خودش حس میکند، که اگر دین اصل آورده نشود، دوباره بی دینی دیگری مث بی حجابی جایش را میگیرد!
 این است که عملاً برای آحاد مردم سخت و ناشدنی است؛چون دین نیست!!!  
ولی همان جنگ نرم میگوید باید دین را آتش زد و بی 
حجاب شد!! کدام دین را میگویند؟؟ 
دین آمریکایی و امثالهم را؛  وگرنه دین ناب محمدی(ص) که اصلاً قابل جنگ و بحث حتی، نیست!! در قلبها و جان نفوذ میکند! که ابتدا هم آیات عظام بلند شدند 
ولی مثل همین زمان باسم یاران شیطان درآمد که در ادامه هم میدانید پوشش عادی و واجب!!! را هم بهمین بهانه گرفتند که انقلاب شد و خیلی از حقایق  برای آن نسل روشن شد. 
 شما حجاب اصلی و نااااب محمدی(ص) را نشان بده حتی قلب و وجود همان فرد که خودش 
رو مدعی ضد حجاب میداند و باور دارد.
قبول میکند و جان می دهد و تسلیم می شود!
 در باقی مسایل هم همینطور پیش رفتند تا ریشه اسلام را بزنند و 
دیدید که چگونه نفوذ کردند، و پشت صاحب الزمان(عج) را شکستند حتی صاحب الزمان(عج) را هم بد معرفی کردند  وآن همه دین کثیییف ابلیس را به امام (عج) نسبت دادند 
و‌ که مردم میگویند دیگر امام (عج) را نمیخواهیم!!! کدام امام را نمیخواهند؟؟ شما مردم، افسران جنگ نرم هستید، هوشیار و آماده باشید و ریشه های کفر را با تحقیق و تفکر  بزنین.
√√√سیدعلی خامنه ای(رض)

  • گل سرخ
۲۰
فروردين

 

ولادت حضرت بقیه الله(عج) دردانه خداوند برهمگان مبارکباد.

انشاالله که از امام(عج) عیدی بگیریم.

اللهم عجل لولیک الفرج

خداوندا با تموم این گناهان، آقا(عج) هم خجالت میکشه بیاد،

گناهان ما رو بریز و آبرویمان را در هنگام ظهورش حفظ بفرما.

 

  • گل سرخ
۱۸
فروردين

ببخشید چقدر مطالعه دارید؟؟؟؟

کم

علتش چیه؟

حالم بهم میخوره!!! چرا؟

 

علت دیگه ای که قبلا هم در مورد مطالعه بحث شد....فونتها و مانیتور ها و تخته وایت بردها و تخته سیاه ها و برگه کاغذها ووو... که خوندن رو بشدت آزار دهنده، کوووورررررر کننده، قطع کننده انگیزه خوندن، از یه کم دور نمیشه خوند و محوه کلا و جدیدددد هم ساخته شده جدید...طرف احساس میکنه که چشاش کووورره دیگه چی شد!!!! از اونور هم مافیای پزشکی درمانی که با اون دستگاههای ساخت ابلیسشون بینااااااااااییی که میگه من 50 متریمم میتوننم بیبینم میگه نه نمیتونی!!!!

وعینک مافیا میده!!!! در بحث دیداری خیلی مساله پیچیده ایه غیر از تخته وایت بردو تخته سیاه و این مانیتورهای نوشتار روان دیدید اصلا مغزززززز گیج میشه چی نوشته!!!! مخ میترکه!!!!   این قضیه دیدن وچشم، خودش مساله بسیار بلند بالاییه چرا چون از این خطاهای دید و یا ایجاد حس کوررررررررررری  در اطراف ما زیاده مگه فقط تخته سیاه ست!!!! یکیش سطل زباله هایی با ساخت موادی که نور چشم رو میدزدن!!! یکیش ساخت خودرو ها با موادی که آدم حس میکنه کوره!!! یکیش لباسهایی هس که در فاصله ای؛ گم میشه!!!!!!!!

 

و عملا آدم حس میکنه که کوووررررررره دیگه چی شد!!!؟؟؟

 

اینه درد بزرگی که افراد دلسوزش باید دست بکار بشن!!!

 

مافیای کنکوررررررر( سوال میده خارج از کهکشااااان)

 

مافیا فوتبالو دیگه نگو و انواع مافیاااااا

مافیای ساخت وساز اصلا دقت نکردیدو دیدید یه جا میرین زمین زیر کف پاتون آزار دهنده س و انگار جسم سختی زیر پاتونه کف پاتونو انگار منجر میخواد بشه و وو!!! یا دیوارهای ساختمانی انگار داره فروووو میریزه ویا عقب رفته!!!! و یا سالنی لامپاش مخوفففففففففف و کورکننده س!!! و یاهزارن چیز دیگه!!!!

 

اینه جنگ نرممممممممم دقت کنین و انتشار بدید!!!!

 

نکته تفکر برانگیز این ماجرا اینه که مافیا هم از مافیا میخوره و باسم نظام اسلامی در میاد!!!

و بهمم گفتن نه ما با همم هم پیمانیم و بهم آسیب نمیزنیم به فلانی مراجعه کن  و.... آخه علتش چیه ما باهاشون همکاری میکنیم که چیزیمون نشه دیگه و هزاران چیز دیگه!!!

 

آیا امام زمان(عج) نیتش اینه که همه بدبخت بشن؟؟؟؟ و مسبب همه اینها خودش و نایبشه؟؟؟

 

شاهنشاهی و طاغوتی که پنهان ومخفی ست!!!!

 

(یه جنگ نرم اینه حضرت بقیه الله(عج) نمیفهمم امام مهدی(ع) بنویس!!!!! (چه کسی مردم رو در همین چیزا نگه داشته!!!و انواع اون)

 

آیا جانشین حضرت بقیه الله(عج) همه اینها را میبیند؟؟؟

 

بهمین خاطر مدام میگه جنگ اصلی جنگ نرمه!!!

 

این است جنگ نرم!!!

 

  • گل سرخ
۱۸
فروردين

همه از خودشون میپرسند که چرا ناز نداریم ویا چرا نازیم یاد میگیریم بطرز فجیحی تراوش کننده و جوشش ماننده که کنترل از دستمون خارج میشه!!!

یه چیزی میگم که تا حالا نمیدونستی............... نازی که ناز میشکند و یا ناز میزاید یعنی باعث تراوش نازهای خصوصی ست!!!( یعنی فردی ناز میکنه خب دیدیم هم، از ناز اون کفری میشین چه مرد چه زن و چیکار میکنین؟؟؟ خشن تر و خشکتر میشین!!!!!! بهمین راحتی اگه دقت کنین چیزای دیگه هم هس!!

سخنرانی و بلاغت و شیوایی صحبت کردن که باعث شکستن مهارت سخن گفتن و لال شدن طرف میشه که بطور ناخودآگاه هم خودمون گفتیم ومیگیم اصلااا نمیشه یاد گرف چقدرررر سخته چقددرر استعداد میخواد چرا اینا اینجورین؟؟؟( البته بعضیا نمیدونن ولی بعضیا میدونن وعمدا اینکارا رو انجام میدن)

کار کردن سریعی که باعث کندی میشه یعنی طرف اونقدددددرررر سریع کار میکنه که از سریع کار کردن، حاااااالللللللتتتتتتتت بهم میخوره  و یا هول میشی و یا فلجججججج میشی و یا لج میکنی و چیکار میکنی؟ تصمیم میگیری که کند و لاک پشتی کار کنی!!!!!!! یا کار نکنی. فهمیدید؟؟؟  برعکسشم هس  و دیدید کند کار کردنی که اعصابت خورد میشه و باعث میشه هوووول هووول وتند تند کار کنی و یاد بگیری دیگه کند کار نکنی!!!!!!!!!

 

مهارتی که باعث میشه مهارت بشکنه و برعکسشم هس!!! دیدید هم، آشپزی و سفره آراییی که چی؟؟؟ دستتو میبنده و اصلا نمیتونی یاد بگیریو غیر ممکن میبینی و با خودت تصمیم میگیری که از آشپزی فاصله بگیری وووووووو

 

 

پس دلیل اصلی اینکه افرادی بطور افراط و زیاده روی کاری رو انجام میدن ویا افرادی بطور تفریط و کم روی از کاری دست میکشن واونو محال میبینن اینه.... یعنی کاری که باعث جو گیر شدن غیر قابل کنترل و مهار کردن خارج از کنترل  میشه !!!!که دیگه احساس میکنی نااااااززززیییی  ..... استعدادیییییی..... مهارتی......کوششی.... نعمتییی در طرف خودت نیست و یا عقب مونده و یا جلو مونده آفریده شدی!! بهمین دلیل بلد نیست این کارو بکنه!!! ولذا افرادیو حتی این قدیمیا رو میبینین که وقتی میگن سواد یاد بگیر میگه نمیتونممممم و یا میگی بیا تو هم یه نجاری یاد بگیر میگه نمیتونممممم!! بیا تو هم این پوست گوجه رو بگیر و گل رز درست کن!!!! میگه نمیتونم!!!

 

یه کلید داره و میتونی بفهمی ***یه کار ساده رو هم نمیتونن انجام بدن یه کار محال و غیر ممکن رو انجام میدن وو***

یعنی عملا انجام کار ساده و عادی هم از بین رفته؛ و یا کار محال رو انجام میدن!!

که ممکنه از بین برنده یا از دست رونده، این کار یکی از اعضای خانواده باشه که اصلا خودشم خبر نداره یعنی دستو قفل میکنه!!! و یا دستو خارج از حالت عادی باز میکنه (تربیت جنگ نرم)

  • گل سرخ
۱۷
فروردين

قبلا هم گفتیم مافیا چیه 

وچطور با سازماندهی بطور ریز و زیرکانه ریشه اندیشه مثبت رو نابود میکنه؛(مافیای زناشویی▪که مرد فقط شهوت. زن فقط خرج و..▪) و  (مافیای شهوت▪ که با یه سلام و نگاه تحریک شوند▪) و (مافیای تفکر که تفکر نکن اگه چیزیو تفکر نکردیو موند اون اصله) و( مافیای اساتید و مدرسان▪ آزار، تهدید، ایجاد اضطراب و استرس، درس دادن در تعطیلات، تعطیل کردن وقتی درس باید بده ، تجدید کردن، پول یا ... بدهند تا نمره بدن و...▪)    و ( مافیای دوست یابی . مافیای رسانه. مافیای خبرنگاری. مافیای عوام پروری که جامعه هیچ مشکلی نداره و... مافیای عشق که با یه چشمک و پیام عاشق شوید و... مافیای حقوق که با وجود اضافه کاری حقوق کمه . مافیای گرون فروشی . مافیای کیفیت . مافیای تغذیه . مافیای پریستیژ و شیک بودن! . مافیای پرورش مادر و پدر و فرزند بطور جدا و یا باهم( مادر بکسی میگن دخالت کنه وو) . مافیای بچه داری. مافیای مدیریت. مافیای حامی . مافیای قرض و وام. مافیای قول و اعتماد . مافیای تعمیر وسایل . مافیای دعوا های سوری و تنش زا. مافیای نگه داشتن در شرایط ترس و ریسک زا و استرس زای شدید(بمونی قوی هستی)

مافیای ورزش. مافیای حمل و نقل ( تجاوز وگرون کردن و...) و مافیای احادیث و روایات و کلا دین . مافیای  تبلیغ و بازاریابی(کلاهبرداری) مافیای دنیای مجازی(هک و فیلترسایتهای اصلی) و مافیای جواز و مجوز  ... و مافیای فوت شدگان و خرید قبر ...

مافیای توبه و عدم بازگشت و کار تموم شده، آبروتو میبریم... مافیای باور( مگه میشه اینهمه خلافکار با هم تو یه گروه باشن خلافکارا جدا هستن. مگه مافیا هست به اینا میگن ناباب . مگه دکتر زنا کار میشه؟ مگه معلم کثیفه؟ مگه کارگر پاک هس؟ مگه خدا میبینه؟  و....) و مافیای مبلغان اسلام( ای بابا مردم همه گناهو میخوان. مردم با درد و دعوا بزرگ شدن و مردم هدایتو نمیخوان . برای چیمونه یه دونه هم پرروش بدیم . برای چیشه حدیث بدونه و....)  و انواع مافیا در ریز ترین و کوچک ترین موارد حتی در آنجا که فکرش را نمیکنین!!! مافیای مطالعه و نگارش و تالیف(لغات و جملات تحلیل برنده و منفصل کننده اندیشه و تفکر وووو)..  مافیای پوشاک و لباس و خیاطی دیدید که ... مافیای آرایشگاه و آرایش که افتضاحه افتضاحه.... و الی آخررررررر

 

و انواع مافیا حتی در جمع خردمندان و در لباس خردمند و اندیشمند!!! در لباس پرفسوووورررررررررر  و در لباس دانشمنددددددد!!!!

 

حتما نباید دارای چهره خاصی باشند بلکه ممکنه اصلا متوجه نباشیم و از راه " هم نشینی " استفاده کنند.

چرا که هم نشین بر انسان اثر خواهد کرد چه بخواهی چه نخواهی(امام علی(ع)) 

چیزی که ابلیس استفاده کرد.

 

اما یاران  آقا(عج) بقدررر این افراد، ریز و زیرکانه ظاهر شدند و یا همان افرادیم که بخیال خودشون در گروه امام (عج) رفتن در گروه مخالف بودن!!!؟؟ آیا امام (عج) تنهاست؟؟؟ قطعا جنگ نرم تا دل افراد خاص هم پیش رفته که دست از دین و یاری و هدایت برداشته اند!!!!!! اما آیا مردم با گناه احساس رضایت و شادابی را دارند و یا درگیر ●لذت زودگذر و درد آوری ● هستند که راهی برای نجات از آن خصوصا بچه های الان که اون دینم معلم دینی یادشون نداده، هستند!!! آیا از نگاه امام زمان(عج) این سازماندهی فقط مخصوص ابلیس است و مردم را باید با همین اذان خسته مسجدها به دین جذب کرد؟؟؟( جنگ نرممممم تا دل افرادی که یاران امام (عج) نام گرفتندهم رفته است) 

بیشتر تفکر کنیم آیا دنیا خالی از ابلیس رجیم است؟؟؟

و یا  در جنگ نرم ابلیس ، خودش را به نیستی زده است؟؟؟

مافیای جنگ نرررررررمممم اونقدر پیچیده و ریز ریز ریز ریز است که حتی افرادی منسوب به مومن در این مانده اند که اگر (ع) امام زمان  را کسی سهوا از یاد ببرد مورد خطاب؛  امام (ع) نیست و حتی جنگ نرم آنقدر پیش رفته است که سکوت یک دفعه را از خدا میدانند و ابلیس را هیچکاره؟؟ ینی چون وسط حرف و نوشتن؛ قطع شد پس غلطه و خدا لالش کرد!!!! ابلیس چقدددرررر پیروز شد با جنگ نرمی که افراد خود را ****صالح**** دانستند و ابلیس به صالحان نزدیک نمیشود و گمراهی از آنها دور است!!! اما آنکه باید بگوید صالح کیست!! امام زمان(عج) است نه ابلیس!!!

و چقدر امام زمان(عج) تنهاست!!

  • گل سرخ
۱۶
فروردين

چطوری دروغ رو تشخیص بدم؟

 

ابتدا با حفظ جوانب (فضولی، بی حیایی، بیشعوری، زدو خورد و ضربه خوردن،، نباشه) فهمیدید. بعد اول سوالی که میدونین راسته بپرسین )

 

یک سوالی که علم دارید راست میگه یعنی میدونین راسته مثل جلوی چشمتون پفک خرید. جلوی چش. بعد سوال حقیقی ای که خدا راضیه رو ازش

 

بپرسین!!! با تغییر لحن میشه فهمید دروغ میگه یا یه کم دروغ توشه یا راسته.

 

 

چطوری سیاست پیدا کنم ؟

 

در ذهن خودت شیطان رو متصور کن  (((چون امام (عج) رو تصور کنی هم از یه طرف همه چیو بهش لو میدی همم اگه چیزیو لو ندی چون امام (عج) ذاتا همه

 

چیزو میدونه ولذا نمیشه و غلط محضه، مگر امام (عج) در ذهنت با تو سیاست کار کند که مثلا نفهمه ولی چون باز*مثلا * داره همون شیطان انتخاب خوبیه

 

چون مغزش گیجه، مشروب خوره، از هیچ چی مطلع نیس، باشه هم میشه دورش زد!! در اصل با سیاست میشه ابلیس رو که یک دانای منفیه دور زد و

 

چیزیو که میدونه از بین برد ولی امام (عج) رو نمیشه یا خدا اونهم نمیشه چون از همه چیز مطلعه حتی اگر نخواهی))) خب حالا شیطان تو ذهنت رازیو 

 

میپرسه و اون راز خدایی رو نباید شیطان بدونه!! و فاش بشه!! کم کم میفهمی که سیاست یعنی دروغو فریب توش نباشه چرا چون دروغ و فریب از ابلیسه و

 

از ترفند خودش استفاده کردی!!( از بوش میفهمه) این یعنی سیاست نیست؛ که جز دین هم باشه! تلاش کن از روش غیر فریب که حاوی مخفی کاری،

 

دست بسر کردن، دست انداختن و قایم کردن بدون اینکه شیطان بفهمه حتی اگه گفت فهمیدم لو نده و...باشه؛ استفاده کنی. که در اون تو برنده باشی

 

( ذهنتو قوی کن و همیشه برنده باش).

 

 

 

چطوری از دست شیطان خلاص بشم؟؟

 

افرادی که از ناحیه شیطان آسیب دیدن و یا میبینند کلید اصلی اینکه ابلیس و یا شیطان از تو دور بشه اینه که *** به یگانگی خدای یکتا و رسالت حضرت

 

محمد(ص) و همچنین رسالت فرستادگان خداوند از اولین تا آخرین وصی خدا(عج) و از این نوع شهادت ها و اقرارها ... شهادت با یقین و از ته قلب داد***

 

که براحتی تمام، ابلیس فرار خواهد کرد!! مافیای دین گفتن که شیطان با این چیزها فرار نمیکنه، دروغ محضه!!!! و انسان با شیطان فرق داره، مثل وقتی که

 

افرادی گنه کار، وقتی ببینند فردی قرآن میخونه(در وقتش و شرایطش) اون جمع رو ترک میکنن. البته این به این معنا نیست که اون افراد شیطانن ولی این

 

حرکت بنیت انزجار از قرآن و...وقتی شرایط آن هست!! رو حرکت شیطانی میگن. نه اینکه فرد بی موقع اذان میگه و یا حتی دیگران رو هم وادار به همون کار

 

میکنه( که این بی موقع بودن هم از دین نیست) وجمع رو ترک میکنند. ولی این جور افراد رو در صورتی که نمیخوانه هماهنگ بشن فرد رو با خدا تنها بذارند نه

 

اینکه این فرصت رو ازش بگیرن.

 

 

برای دفع کردن شیطان و انسان باید چه کار کرد؟؟

 

برای دفع کردن انسانی که شیطانی شده باید **صلوات** داد ولی برای دفع  شیطانی که جنی ست یعنی دیده نمیشه از **لاحول ولاقوه الا بالله**

 

استفاده کرد. برای انسانی که ذکر صلوات هم تاثیر ندارد** یعنی از نفس اماره س** ذکر ......** یا منیر** را زیاد بخوانید. جنی که خیلی اذیت میکنه ذکر

 

**یاشریف** را زیاد بخواند.

 

 

 

 

  • گل سرخ
۱۶
فروردين

 

قارچ چجوری با رعد و برق درمیاد؟؟

مثل ذرته که با حرارت سریع پف میکنه میشه پف فیل!!

 

ویروس چجوری سالها بی فعالیت میمونه ولی بره داخل بدنی فعال میشه ,چطور ممکنه؟؟

عین دانه، بذر میمونه سالها غیرفعال ولی زنده س بره تو آب یا خاک فعال میشه و جوانه میزنه!!!

 

چجوری بازدیدمو افزایش بدم و توی جستجو بیام اول گوگل؟؟

توی کلمات کلیدی،  علاوه بر کلماتی که مردم «««عموما حتی محاوره ای»»جستجو میکنند جملات و ««سوالات مرتبط با متنت»» رو کامل با انواعش بنویس و ثبت بزن 

اگه یه سوال انواع داره بین اون متغیرها ویرگول بذار(؛)

مثل: امام زمان(عج)کی؛ کجا؛ برای چی؛ با کی ظهور میکنند؟؟

دیدید چند سوال مث هم رو چجوری یکی کردیم. بعد آخری مثل با کی. اینجا ویرگول لازم نیست.

 

اسم عکس هایی که توی وبلاگ یا سایتتون استفاده میکنین بدون عوض کردن پسوند خود تصویر(jpg)مثلا ...نام وبلاگ و یا سایت رو بنویسین یعنی اسمش بشه آدرس وبلاگ و..

 

تبادل لینک با وبلاگهای پر بازدید و پر محتوا بسیار مهمه. اینکه نظر حقیقی در مورد پستش بذارید و آدرستونو قید کنید.

 

چطوری الماس و فیروزه و یاقوت و عقیق و... رو تشخیص بدیم؟

 

الماس شیشه رو میبره بدون اینکه دست به شیشه بزنیم که دو قسمتی از هم جدا بشه، یعنی سررررییععع  دو تکه و جدا میشه. یعنی براحتی تا الماس رو روی شیشه میکشیم شیشه سریع جدا میشه!!! اما از اونجایی که الماس تقلبی و شیشه تقلبی جود داره و فروخته هم میشه ولذا ممکنه یه الماسی شیشه رو تکه کنه و متوجه نباشین که هردو تقلبی و هم شکل اصله. پس شیشه اصلم باید بدونین.

 

 

فیروزه اصل رو روی نوک زبان بذارید تا ته گلوتون رو قطب جنوب و یخبندان و شدیدا سرد میکنه.

 

یاقوت اصل اگر در ظرفی قرار بگیره از تلالو و انعکاسش، اون ظرف پر از انعکاس یاقوت میشه ینی اگه یاقوت قرمزو بذارید تو یه ظرف کاسه مانند، همه جای اون ظرف قررررمززز میشه!!!

 

در کل رنگ سنگ و نگین مهم نیست بلکه تفاوت فقط در رنگه پس فیروزه آبی فرقی با سبز نداره. 

برای تشخیص عقیق هم، مویی رو روی سنگ میذارن و آتش میزنن ،آتش به موی روی عقیق برسد، خاموش میشود،پنبه خوب نیس چون پنبه اصلم تشخیص باید داد.

چه نوع ماری روی گنج میشنیه و چندین ساعت و روز چمبره میزنه و میشه تشخیص داد روی گنج نشسته؟؟ مار طلایی!!!  یا نهایتا لکه و رگه ای طلایی داشته باشه و با زردم فرق داره.

 

چجوری قارچ رو پوست بکنم؟ چجوری لکه های قارچ رو بگیرم؟

قارچو واژگون کنید و از قسمت داخلی نزدیک به پایه، آرام و ظریف پوست بکنید بهمین راحتی!!!!

  • گل سرخ
۱۶
فروردين

 

مافیای تحقیق

میگن هر چی شنیدیو تحقیق کن 

تا اینجاش مث ماست

اما اونا میگن هرررر چیزی که تو اینترنت و کتاب و... نبود

یعنی نیست!!!!

 

عملا افراد رو در عوام بودن با گفت گوی مانع کننده و تحلیل برنده(ابلیسی)

نگه داشتند!!!!

 

اینجام مث مافیای شیک و باکلاسه 

از اینورم با هک و فیلتر و سایر موارد، مدعی هستند که «««چون نیافتی؛ نیست»»»

مگه سوپری های داخل خیابان شهرتون 

«« در کتابها و اینترنت و تلگرام»» ثبت شدند؟؟؟؟

خب حالا چون ثبت نشدند پس نیست؟؟!!!!

اینطور نیست.

 

بله از همه طرف کار میکنند 

اما این همه جانبه کار کردن فقط ابلیس بلده؟؟؟

(هر چیزی که زایل کننده عقل و نابود کننده زندگی باشه که عقل لازمه زندگی بهتر و بهتره، از شیطانه)

آیا صاحب الزمان(عج) همه جانبه کار کردن رو

برای زیباشدن زندگی و حق گفتن و حق گویی که زیبایی محضه،

بلد نیست؟؟؟؟؟

 

جنگ نرم مردم عادی تا رتبه های بالاتر رو در زیر پرررس و اره ابلیس 

له و تیکه تیکه کرده!!

 

و در جنگ نرم این باورهای کثیف تحقیق نکردن و ایجاد اختلال 

 

دین محسوب شده!!!!!

 

دیدید

آیا دین بهبود زندگی ست یا دینننن مخل است؟ 

کدام دین؟

 

((( ابلیس میگه 

چون نمی یابی؛ نیست!!!

اما خدا میگه 

چون نیست؛ نمی یابی!!!!

چون نیست پیدا نمیکنی!!! با قبلی خیلی فرق داره!!!!)))

کدومش عاقلانه ست و عقل تایید میکنه؟؟؟؟؟

  • گل سرخ
۱۵
فروردين

خدا کیه؟؟

آیا خداوندی که همه جا رو میبینه رو بهش خدا میگن یا خدایی که نمیبینه و نابیناست؟؟؟

 

آیا امام زمان(عج)  که فرستاده خداوند است، مث خدا همه جا رو ببینه بهش میگن از طرف خدا اومده یا مث من باشه؟؟؟

 

آیا  الان امام عصر(عج) پنهان و غایب از نظرها و چشم هاست؟

 

آیا امام معصوم(عج) رییس کل جهانیان،

جانشینی شبیه به خود گذاشته است یا متفاوت؟؟

 

از نگاه ولیعصر(عج) ذره ای تفاوت در جانشین  و نایب با او؛ دشمنی ست یا دوستی حقیقی؟؟؟؟

 

آیا »»» عقل  شما  «««   می گوید در زمان غیبت؛

امام زمان(عج) دوست و یار خود را بگذارد تا بدیها و زشتیها را نابود کند!!...یا کسی که مطیع او نیست!! و با او از لحاظ دیدگاه حکومت داری و زندگی فرق دارد و خودش ««« مخالف ولیعصر(عج)»»» است!! را بگذارد؟؟

 

آیا در زمین باید کسی از جانب کسی که ما را آفریده باشد یعنی خدای مهربون و زیبا؛

وجود داشته باشد یا خدا کسیو رو زمین نذاشته باشه بهتره؟؟

 

 

آیا خداوند منزه و عزیز و قشنگ و عاشق و... از نگاه شما درسته یا خدا باید بد، کثیف ، پر اشتباه و اشکال، آزار دهنده باشد؟؟؟

 

آیا فرستاده مهربان و قشنگ و عسل خوبه 

یا فرستاده وحشی، ایراد گیر، تندخو، بی منطق، بی عللللمممم ، بی دانش، نادان ؟؟؟؟

 

آیا امام (عج) عاقل را امام میدونی

یا امام بی عقل؟؟؟؟

 

آیا امام عاقل، درست انتخاب می کند یا اشتباه؟؟؟

 

آیا امام (عج) عاقل، ببینه یکی مدعی دروغگوی نیابته 

عقل میگه از بینش ببره یا سالای سال بگه من نایب امام عصرم(عج)؟؟؟

 

امام(عج) عاقل و دانا و خوشگل ذهن و قلب و وجود همه رو سالها بازی میده و هیچ کارم نمیکنه؟؟؟

 

عقل چیو میگه؟؟؟

 

کدومش آرامش دهنده س؟؟

 

کدومش میشه آیه قرآن که خدا یعنی آرامش؟؟

 

کدومش میگه امام زمان(عج) مثل خدا میبینه و چون میبینه پس این اوضاع رو خبر داره پس میدونه راستو باید نگهداره، دروغو باید زززووووودددد باید از بین ببره!!!!

ززززوووددددد بچه ها  ::))))

چون زود از بین بردن دروغ یعنی دانا، عاقل، بینا ، خدایی!!!

پس امام خامنه ای(رض) ۳۰ساله عموم مردم میگن نایبه امام زمانه(عج) و خود آقا(عج) گذاشته، درسته!!!

 

بالاخره ماه پشت ابر نمیمونه !!!

 

امام زمان(عج) معصومه یعنی عاری از اشتباه و خطا چه برسه گناه!!!!!!!!!!!!!

۳۰ساله نفهمید و هیچ کاری نکرد؟؟؟؟

 

این از عقل بدوره

بسوالات جواب دهید تا جنگ نرم از ماهواره تا فیلم معمولی  و کتاب بظاهر عادی و تلگرام ووو رو ببینین!!!

 

  • گل سرخ